חורף בריא מתחיל בארוחה בריאה. הנמל מפנקים: סדרת קטניות מגוונת להכנת ארוחה משפחתית עשירה בחלבון

סדרת הקטניות

תקופת הסגר והגשם בחלון גורמת למשפחות רבות להתכנס בבתים סביב שולחן האוכל המשפחתי. בתזמון מושלם, מציגהה חברת הנמל סדרת מוצרי קטניות עשירים בחלבון להכנת ארוחה משפחתית שלמה בנזיד אחד שכולו טוב.

קטניות, מחליפות בגאווה את הפחמימה הפשוטה ומעניקות לגוף תחושת שובע לאורך זמן ושלל מרכיבים בריאותיים חיוניים לאורח חיים בריא. הן עשירות בחלבון איכותי ומכילות ויטמינים ומינרליים שמסייעים במניעת מחלות ותומכות בתהליך שמירה על משקל ובריאות.

בחברת הנמל רגישים לצורך בתזונה בריאה ולכן שקדו על סדרה מגוונת במיוחד של קטניות כבסיס לארוחה משפחתית מזינה וחסכונית.

הליך בחירת הקטניות מתבצע בסטנדרטים בלתי מתפשרים ובאיכות הגבוהה המזוהה עם חברת הנמל. הכל מתחיל באיתור מקורות בלעדיים לגידול קטניות ברחבי הגלובוס. הקטניות שנבחרות עוברות הליך בקרת איכות קפדני בשלל פרמטרים. הכשרות המהודרת משפיעה בהחלט על תנאי גידול בסביבה נטולת חרקים ואפילו על גודל הקטנייה, צורתה וצבעה. כל אלה שומרים על איכות טופ. בנמל, לא מסתפקים בתנאי יצור מעולים ומקפידים לציין על כל מארז את כמות החלבון במנת הגשה, מתכון פרקטי לשימוש: מרקים, נזידים, סלטים ועוד, כל אלה  מאפשרים חוויית משתמש מהנה ובריאה.

הסדרה כוללת: עדשים בצבעים שונים, גריסים, חיטה, שעועית מעורבת ולבנה, חומוס, אפונה ירוקה, קינואה, כוסמת ועוד.

מגוון המוצרים מגיעים בגדלים שונים לפי הצורך: מארזי 500 גרם, ומארזים חסכוניים של קילו ומאתיים גרם, עם סגירה לשימוש חוזר ונוח. המארזים פרקטיים למשפחות גדולות שנדרשות למארזים חסכוניים ורוצות להימנע מלכלוך והתעסקות. אם כן, לא עוד קטניות מפוזרות במקרר אלא מארז אלגנטי ואיכותי המאפשר שימוש נוח וקל וסגירה חוזרת לשמירה על הטריות.

מתכון למרק אפונה מנצח עם תבליני חורף חמימים.-

המצרכים:

  • כוס וחצי אפונה יבשה
  • 1 תפוח אדמה
  • 1 בצל לבן
  • 1 כרשה לבנה
  • שורש סלרי חתוך לקוביות קטנות
  • 2 שיני שום
  • 2 ליטר ציר ירקות (או ציר עוף)
  • מלח ופלפל שחור
  • כפית כמון טחון

הוראות הכנה:

בסיר בינוני: מאדים את הבצל, סלרי, כרשה ושום קצוצים

מוסיפים את האפונה והציר ומביאים לרתיחה מוסיפים לסיר את תפוחי האדמה חתוכים לקוביות ומבשלים על אש בינונית למשך 45 דקות או עד שהאפונה רכה מתבלים במלח ופלפל וכמון וטוחנים במעבד מזון עד לקבלת מרקם חלק במידה שיצא סמיך מידי ניתן להוסיף מים. מומלץ להגיש עם חופן אפונה מעודה, זילוף שמן זית, ענף תימין או עלי בזיליקום.

בתיאבון!

הנמל – העוגן שלך בבית

דילוג לתוכן